نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4258
-
الف
+

دیدگاه جدید سایت آی فیلم2؛ آرزوهای خود را با ما به اشتراک بگذارید

تازه ترین دیدگاه سایت شبکه جهانی آی فیلم2 نشر شد.

به گزارش آی فیلم2، ساخت سریال های فانتزی برای گروه سنی کودک و نوجوان در عین دشواری اتفاق خوبی برای یک رسانه است.

تماشای این نوع سریال ها و فلم ها ضمن دنبال کردن هدف خاص، آموزنده هم می باشد، چرا که بیننده را به گشت و گذار و ماجراجویی در قلمرویی جادویی داستان ها می برد و انتقال مفاهیم آموزنده را آسان تر می نماید.

یکی از این سریال ها «علاءالدین» به کارگردانی «بهرام شاه محمدلو» است که این روزها از شبکه آی فیلم2 در حال نشر است، سریالی که روایتگر داستان علاءالدین و غول چراغ جادو به نام روشنا است.

محوریت داستان، آرزوهای یک پسربچه است، همه آرزوهایی که علاءالدین دارد، کودکانه و پاک است و سعی دارد با این آرزوها مشکلاتی را که گریبانگر خانواده به خصوص مادرش است را مرتفع بسازد.

حال به بهانه نشر این سریال تصمیم گرفتیم تا شما رو به دنیای فانتزی علاء الدین ببریم و آرزوهای تان را از غول چراغ جادو  جویا شویم.

براین اساس سوال جدید بخش دیدگاه سایت آی فیلم2 با عنوان : سوال بخش دیدگاه از این قرار است: «باتوجه به نشر سریال «علاءالدین» از آی فیلم2، اگر شما به چراغ جادو دست میافتید چه آرزویی می کردید؟» منتشر شد.

شما همراهان همیشگی شبکه آی فیلم2 می توانید با مراجعه به بخش دیدگاه وب سایت این شبکه جهانی به آدرس fa2.iiflmtv.com پاسخ های خود را به این سوال با ما به اشتراک بگذارید.

گفتنی است  سریال «علاءالدین»  هر روز ساعت 16 به وقت تهران و کابل و ساعت 16:30 به وقت دوشنبه از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

دانلود سریال علاءالدین

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
مژگان

من یک عالمه پول آرزو میکردم کاری که غول میتونه انجام بده و با اون پولا برای خودم خانوادم و خیلی ها کمک میکردم . دنیا و زندگی آسون تر میگذشت.

عبدالمعروف

صلح و آرامش در سراسر دنیا.

مهین

برگشت به سال 2010.

اشکان میلانی

طول عمر عزیزانم.

آرزو نوری

در افغانستان صلح بشه و مه دوباره به طفلیت خود برگردم.

شمس الدین جباری

الهی به مشکلات عزیزان مان برس !

نگار

بسیار چیز ها که گفته نمیتوانم.

رضا میرزایی

تو دنیا دیگه جنگی نباشه این آرزو رو میکنم.

بانو فروغی

دنیای بدون جنگ.

بهار احمدی

مادرم رو یکبار دیگه ببینم.

میثم آزاد

کرونا بره.

کاربر مهمان

برای همه آرزوی چراغ جادو میکردم.

کاربر مهمان

تا ميتونستم عدالت اجتماعي برقرار ميكردم چون اگر عدالت باشه. همه چيز به خوبي پيش ميره ىزندگي زيبا ميشود وهيچكس در فكر اين نيست كه فردا براي تهيه ناني براي خانواده اش نگران باشه. عدالت عدالت عدالت. واسه خودم هيچي آرزو ندارم. چون با خوشحالي ديگران منم خوشحال ميشم.

کاربر مهمان

آمین